вторник, 7 апреля 2015 г.

Birthday Fever


Привіт, котики! Що ви, як ви? Скажений тиждень був, про нормальний сон я взагалі забула. Коли в мене питають, як я можу спасти по 3 години на добу і висипатися, і де я беру на все сили… Я відповідаю, що з моїх мішків під очима. Ха-ха. Не смішно насправді, це пічалька. До купи дедлайнів в мене ще був день народження. Уявляєте? Чесно кажучи, я думала, що не виживу і не знала, як все встигнути. Проте, було круто. Не дивлячись на дедлайни. Я приїхала в універ та
випила святкової кави зі своїми одногрупницями, зустрілася з Лізою. Було круто посидіти десь, тим паче, в Мілк Барі в будній день і випити по бокалу мартіні Astі (*палево*). Потім я пішла на роботу і це було amazing. Якщо ви не знаєте, я працюю викладачем англійської мови, і мене привітали не лише колеги, а й малі. Ну як малі, одинадцятий клас, але мені подобається називати їх малими. Я зовсім не сподівалася на такі вітання. Все, що можу сказати – нереально класно працювати в свій ДР. Me gusta mucho. І хоча я зовсім не стара і ніякої різниці в віці не відчуваю, але 18-ти річною бути мені подобалося більше, сказала вже 19-ти річна мала. Розумію, що пишу абсурд, тому піду, поки ще чогось такого не написала. Всім мир!


Hey, loves! How are you doing? What a crazy week it was! Seriously, I totally forgot about normal sleep. When people ask: “How can you sleep like 3 hours per day, feel okay and where do I get that energy for everything?”, I say… From the bags under my eyes. Ha-ha. Not funny, it’s really depressing. In addition to the huge amount of deadlines I had my birthday on the 2nd of April. Can you imagine that? Frankly speaking, I thought I would die and I had no idea how to deal with stuff. However, everything was great. In spite of deadlines. I came to university and had a festive coffee drinking session (whaaat) with my group mates, met Liza. It was nice to go somewhere while a working week, especially to Milk Bar and to have a glass of Martini Asti (*oops*). Then, I went to work and it was amazing. If you don’t know, I work as an English teacher, so not only my colleagues wished me all the best, but my kids too. Well, they’re about to leave high school, but I like to call them “kids”. So, I didn’t expect all those congratulations. All I can say is that working on your b’day is cool. Me gusta mucho. Even though I’m not a super old granny and I don’t feel any difference, I liked being 18 more than 19. Ha-ha. I start to realize that I’m writing stupid things, so I better go now. Peace!

Love,
S x




Boots – Tally Weijl
Scarf – Parfois
Belt – Vintage
Bag – Zara
Sunglasses – Ray Ban Folding Wayfarer

Комментариев нет:

Отправить комментарий